Er du hunter med stort H? Har du din produkt- og byggefaglighed i orden? Har du erfaring fra branchen? Vil du være med til at udvikle vores salg af forbrugsgods til entreprenører, trælaster, grossister og prefab kunder? 

Kan du svare ja til ovenstående synes vi du skal sende en ansøgning.
Din baggrund:
  • Byggefaglig uddannelse og/eller solid erfaring med salg af produktgruppen gennem flere år i branchen.
  • Har du en smule erfaring fra internt salg og/eller kundeservice er det et plus – så ved vi at du forstår vigtigheden af et godt samarbejde mellem internt og eksternt salg. Men ellers må du overbevise os om, at du er en god teamplayer.
  • Erfaring med SAP en fordel, men ellers fra andet ”komplekst” ordresystem.
  • Office pakken, specielt Excel
  • Dansk og Engelsk i skrift og tale
Din personlighed – som er det vi lægger allermest vægt på:
  • Du har et hunter-gen som gør dig til en af Danmarks bedste eksterne sælgere i byggebranchen. Du synes med andre ord, at det bedste ved dit job den daglige kontakt med potentielle kunder, som du med din personlighed og faglighed formår at tiltrække og fastholde.
  • Du er selvstarter, selvmotiverende og vedholdende. Kort sagt har du drive.
  • Du tager ansvar for egen læring og udvikling.
  • Du er struktureret og systematisk og har erfaring med at arbejde med en pipeline med leads og projekter.
  • Du forstår at god kommunikation over for kolleger og kunder er halvdelen af din vej til succes.
  • Du bidrager til det team du er en del af.
Dit ansvar og dine opgaver:
  • Planlægning af kundebesøg
  • Gennemførelse af kundebesøg – på kundens kontor eller i skurvognen
  • Opfølgning på kundebesøg
  • Tilbudsgivning
  • Ordremodtagelse via mail og telefon
  • Afklaring af mulig leveringstid i dialog med produktchefen
  • Koordinering af levering sammen med intern logistikafdeling
  • Geografi: primært Sjælland, men også med lejlighedsvise ture til Fyn/Jylland

Dit primære succeskriterie er tiltrækning af kunder vi i dag ikke handler med, sådan at vi kan udvikle vores forretning. Vi arbejder med salg på lidt utraditionel vis – dvs vi har ikke individuelle salgsbudgetter, men tror på at de rigtige medarbejdere alligevel i fællesskab bringer os i mål.

Vi tilbyder dig:

Et spændende og alsidigt job i et mindre salgs- og produktionsselskab som er en del af en international spansk familieejet koncern med en klar strategi og gode værdier. Du bliver en del af en gruppe som fokuserer på salg af forbrugsgods, men får et tæt samarbejde med hele det øvrige salg, som består af ca. 10 personer. Du refererer til produktchefen for forbrugsgods. Derudover:

  • Arbejdstid 7.30 – 16.00 (Fredag 7.30 – 13.00).
  • Løn efter kvalifikationer med pension, bonus, firmabil og sundhedsforsikring.
Kontakt:

Har du yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte produktchef Rune Christensen på 29 36 07 71 eller salgschef Carsten Røjgaard på 21 44 10 65.

Ansøgningsfrist:

Vi lukker rekrutteringsprocessen når vi finder den rigtige kandidat og har derfor ingen deadline.
Skriftlig ansøgning bestående af opdateret CV og en kort motiveret ansøgning der fortæller hvorfor du og Celsa vil være et godt match sendes til rune.christensen@celsasteelservice.dk.

Recommended Posts