Har du lyst til at arbejde i en virksomhed, hvor dagligdagen er hektisk og udviklingsprojekterne står i kø for at blive ført ud i livet?

Har du ambitioner om at skabe en af Danmarks bedste logistikafdelinger og dermed bidrage til udviklingen af hele virksomheden?

Kan du sige ja til ovenstående og har du ydermere lyst til at lede en afdeling med 10 medarbejdere samt indgå i ledelsesgruppen i en uformel organisation med passionerede kolleger, hvor dine ambitioner gør en forskel for hele virksomheden, så send en ansøgning til os med det samme.

Ansvar og opgaver:

  • Ansvar for indkøb, lagerstyring
    og transportplanlægning
  • Aftaleansvarlig overfor eksterne samarbejdspartnere – forhandling og vedligehold af aftaler.
  • Lede og udvikle afdelingens 3 funktionærer og 7 timelønnede samt vikarer.
  • Aktivt drive procesudvikling og forbedringsprojekter, fx lokationsstyring, scanningsprocesser etc.
  • Forbedre, udvikle og standardisere interne processer og samarbejdet mellem logistik og hhv. salg og produktion.
  • Repræsentere logistikfunktionen
    i ledelsesgruppen
  • Udvikle opfølgningsværktøjer og relevante KPI for logistikfunktionen.
  • Deltage i it- og logistikprojekter
    i koncernregi.

Din professionelle baggrund:

  • Du har minimum 3 års erfaring med personaleledelse i en driftstung afdeling, gerne i en produktionsvirksomhed
  • Du har en længerevarende uddannelse – fx indenfor Supply Chain Management eller som procesingeniør, men andre procesorienterede uddannelsesbaggrunde kan også være relevante.
  • Du anvender ubesværet IT-værktøjer til analyse og præsentation (Excel, Powerpoint, Clickview mv.)
  • Erfaring med SAP er en fordel.
  • Du ved, at du evner at kommunikere godt med både akademikere og ufaglærte pladsfolk.
  • Du er vant til at arbejde med måltal i en supply chain og drives af at levere på disse.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift
    og tale.

Dig som person:

Du er selvstarter, selvmotiverende og vedholdende og får ting til at ske.

Du er analytisk, struktureret og systematisk og formår at kortlægge og
forandre processer.

Du er teamplayer og ser helheden.

Dine kolleger ser dig som deres naturlige leder og du hviler i rollen som leder

Du er robust, har begge ben på jorden, og så er du god til at give og modtage feedback.

Du er ambitiøs på virksomhedens vegne.

Du tilbydes:

En nøglerolle i et spændende salgs- og produktionsselskab som er en del af en international spansk familieejet koncern med en klar strategi og gode værdier. Du får reference til selskabets direktør og får resultat- og budgetansvar for logistikafdelingen. Arbejdsstedet er Ølstykke, mindre rejseaktivitet kan forekomme. Løn efter kvalifikationer med pensionsordning og sundhedsforsikring.

Om Celsa Steel Service A/S

Celsa Steel Service A/S er Danmarks førende leverandør af CO2-venlig armeringsstål. Vi er ca. 100 ansatte som producerer alle typer armering såsom bøjler, armeringsnet, rullearmering samt færdigsvejste bjælker og kurve. Ud fra konstruktionstegninger udfører vi bukkelister og specificerer armeringen. Vores kunder er entreprenører, grossister og betonelementfabrikker.

Interesseret?

Din begrundede ansøgning med CV bedes du sende til nedenstående mailadresse. Vi afholder samtaler løbende og lukker først for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

Din e-mail skal være mærket ”Logistikchef hos Celsa”.
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Magnus Lundgren på tlf. +46 702 34 41 13 eller via mail til magnus.lundgren@celsa-steelservice.com.

Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringsforløbet.

Ansøgninger kan også sendes via nedenstående link:
https://career2.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=13684&company=CelsaGroup

Recommended Posts