Kan du se dig selv bruge de første år hos Celsa på at få vores forretning ind under huden i rollen som salgskoordinator? Og har du mod på nye udfordringer senere i takt med at du og vi udvikler os?Har du et hjerte der brænder for kundeservice og et hoved der har flair for IT-systemer og produktteknisk forståelse? Så skulle du måske sende en ansøgning.

Din uddannelse og erhvervserfaring er ikke afgørende – hverken længden eller indholdet. Er du forholdsvis ny på arbejdsmarkedet kan din gode personlighed være det der afgør om du bliver en del af vores team. 

Hvis du har noget af nedenstående med vil det dog være et plus:
  • Vi har brug for dit gode hoved og uddannelse kan være med til at overbevise os om, at du både kan og vil bruge hovedet. Om du er teknisk, byggefaglig eller økonomisk uddannet vil vi lade være op til dig.
  • Gerne erfaring fra internt salg og/eller kundeservice i byggebranchen, men her kan din personlighed kombineret med andre erfaringer, bane vej for en ansættelse hos os.
  • Erfaring med SAP en fordel, men ellers fra andet ”komplekst” ERP-system
  • Office pakken, specielt Excel
  • Dansk og Engelsk i skrift og tale
Din personlighed – som er det vi lægger allermest vægt på:
  • Du er selvstarter, selvmotiverende og vedholdende og du tager ansvar for egen læring og udvikling. Kort sagt har du drive.
  • Du trives med korte deadlines og mange bolde i luften, både internt og eksternt. Samtidig formår du at bevare roen, overblikket og prioriteringen af dine opgaver.
  • Du er struktureret og systematisk og har sans for detaljen.
  • Du forstår at god kommunikation over for kolleger og kunder er halvdelen af din vej til succes.
  • Du er en robust slider, har begge ben på jorden, og så er du god til at give og modtage feedback.
  • Du har en tillidsvækkende personlighed og en god personlig integritet.
  • Du har lyst til at udvikle både dig selv og vores forretning sammen med dine kolleger.
Dit ansvar og dine opgaver:
  • Ordremodtagelse fra byggepladserne via mail og telefon og indtastning i vores systemer
  • Koordination med ekstern sælger om kundens behov og mulige løsninger
  • Ordrebearbejdning i specifikations- og ERP-system
  • Afklaring af mulig leveringtid i dialog med produktionen
  • Koordinering af levering sammen med intern logistikafdeling
  • Håndtering af reklamationer fra ”dine” kunder/byggeprojekter
  • Opkrævning af service fees fra kunder, som gør brug af vores services
  • Kunderelaterede besøg, herunder besøg på byggeplads
  • Øvrige opgaver, afhængig af dine evner og interesser

Koordinering og dermed kommunikation er nøgleordet i dit job – du har mange kontaktpunkter internt og eksternt og de fleste ordrer er kundespecifikke hvilket betyder at du skal være skarp og kunne håndtere mange ting samtidigt.

Vi tilbyder dig:

Et spændende og alsidigt job i et mindre salgs- og produktionsselskab som er en del af en international spansk familieejet koncern med en klar strategi og gode værdier. Du bliver en del af kundeservice på i alt 4 personer og den samlede salgsafdeling på ca. 10 personer. Du får et tæt samarbejde med de eksterne konsulenter og kunderne og refererer til afdelingslederen for kundeservice. Derudover:

  • Arbejdstid 7.30 – 16.00 (Fredag 7.30 – 13.00).
  • Løn efter kvalifikationer med bonusordning, pension og sundhedsforsikring.
Kontakt:

Har du yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte teamleder for kundeservice Marianne Jakobsen på +45 9189 6878.
CV og en kort ansøgning, som fortæller hvorfor du er et godt match til stillingen, sendes til marianne.jakobsen@celsa-steelservice.dk.

Ansøgningsfrist:

Vi lukker rekrutteringsprocessen når vi finder den rigtige kandidat og har derfor ingen deadline.

Recommended Posts