Celsa Steel Service søger ny salgschef

Du bliver ansvarlig for den daglige ledelse af virksomhedens salgsafdeling, bestående af 12 medarbejdere, derudover forventes det, at du selv tager aktivt del i salgsprocessen. Du kommer til at referere til virksomhedens Administrerende Direktør.

 

Dine kvalifikationer:
Du har minimum 5 års erfaring indenfor salgsledelse, og du er en motiverende og dygtig leder der formår at få hele holdet med.

Du har en solid erfaring indenfor B2B salg, kombineret med en god forretningsmæssig forståelse, gerne suppleret med en videregående uddannelse og et godt kendskab til byggebranchen. Du er god til at skabe og vedligeholde relationer og til at indgå i et tæt samarbejde med kunder som virksomhedens ambassadør i markedet. Du er arbejdsom og ved ”at going the extra mile” giver succes.

 

Om dig:
Du besidder et godt købmandskab og en udpræget analytisk tankegang, der gør det muligt for dig at gennemskue og videreudvikle salgsafdelingen.

  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har vilje og evne til at træffe beslutninger inden for givne rammer som du selv er med til at sætte.
  • Du har gode samarbejdsevner – du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret, systematisk og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du trives med de administrative opgaver der følger med stillingen, og du har øje for detaljen.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er en dygtig konceptudvikler og idegenerator og du får tingene til at ske.
  • Du drives af udfordringer og du er forandringsvillig.
  • Du har flair for IT, gerne SAP og du begår dig fint på engelsk


Dine ansvarsområder:

  • Lede, udvikle og motivere dine medarbejdere i salgsafdelingen.
  • Videreudvikle og optimere processerne i salgsafdelingen.
  • Deltagelse i budgettering og sikre at salgsbudgettet bliver opfyldt.
  • Håndtere og administrere kontrakter til kunder.
  • Bidrage til at Celsa Steel Service A/S opfattes som en pålidelig og seriøs partner.
  • Udvikle og følge op på salgsaktiviteter.
  • Sørge for at rapportering både månedligt og årligt sker i overensstemmelse med det aftalte.

 

Du tilbydes:
Et spændende og alsidigt job i en ”lille butik” der er en del af en international koncern, med gode udviklingsmuligheder både fagligt som personligt. God løn efter kvalifikationer, firmabil, pensionsordning og sundhedssikring.

 

Interesseret?
Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV i Word format til Helle Dybdahl-Eriksen på nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket ”Salgschef Css”. Der holdes samtaler løbende.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

 

Der er lukket for kommentarer.