Celsa Steel Service A/S har iværksat en større  forandringsproces, der medfører, at logistikafdelingens opgaver og fysiske omgivelser på transport- og lagerområdet skal optimeres til de kommende forandringer.

Derfor søges nu en logistikkoordinator, der fremadrettet vil engagere sig i den daglige drift i tæt samarbejde med  logistikafdelingens øvrige medarbejdere.

Jobbet:

  • Udarbejdelse af fragtdokumenter
  • Bookning af transporter
  • Koordinering, eksterne transportleverandører
  • Koordinering, kundeservice, salg og logistik
  • Udførelse af administrative ad hoc opgaver

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring med kørsels- og ruteplanlægning
  • Har erfaring med dokumenthåndtering
  • Har erfaring med koordineringsopgaver
  • Har gode grundlæggende IT-kundskaber
  • Har gode danskkundskaber
  • Har kendskab til engelsk og nordiske sprog

Som person:

  • Kunne trives i en omskiftelig hverdag
  • Kunne arbejde selvstændigt
  • Være serviceminded
  • Være god til at kommunikere
  • Være vedholdende og kvalitetsbevidst
  • Være detaljeorienteret og grundig
  • Være god til at koordinere og samarbejde

Vi tilbyder:

Et spændende og alsidigt job i et mindre salgsog produktionsselskab, som er en del af en international spansk familieejet koncern med en klar strategi og gode værdier.

Du bliver en del af en logistikafdeling med ca. 15 medarbejdere med direkte reference til Distribution Supervisor Lars Pries, hvor teamwork,  fleksibilitet, engagement og gensidig respekt er nøgleord.

  • Løn efter kvalifikationer, pension, bonus
  • Sundhedsforsikring
  • Personlig og faglig udvikling
  • Arbejdstid mellem 06:30 – 16:30

Kontakt:

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Distribution Supervisor Lars Pries på mobil 40 27 84 55.

Skriftlig ansøgning og CV sendes til Lars Pries på E-mail: lars.pries@celsa-steelservice.dk

Kandidater vil løbende blive indkaldt til samtale.

Recommended Posts