Hos Celsa Steel Service er vi i gang med at transformere vores Logistik afdeling og i den forbindelse søger vi en ny Warehouse & Logistik Supervisor, som skal være med til at videreudvikle og optimere hverdagen, samtidig med at deadline overholdels og kunderne er 110% tilfredse.

Vi søger en Warehouse & Logistik Supervisor med fokus på vores lager, så vi i fællesskab lykkes med vores mål. Som Warehouse & Logistik Supervisor har du ansvaret for at føre tilsyn med den daglige logistiske drift og sikre en vellykket koordinering af leverancer i samarbejde med vores produktion, eksterne samarbejdspartner, intern salg, kundeservice og øvrige logistik afdeling – og altid med fokus på sikkerhed.

Du trives i en hverdag der veksler mellem drift og udviklingsopgaver, hvor du med din erfaring og kendskab til driften identificerer og implementerer løbende forbedringer. Vi forestiller os at du er struktureret, besidder et veludviklet overblik og har overskuddet til at give dét lille ekstra, der får hverdagen til at gå op. I din hverdag vil du samarbejde med både kollegaer internt og med eksterne, så samarbejde og god kommunikation er vigtig – humor kan vi lide, og det bedste er en god high-five, når lastbilerne er sendt afsted til tiden. Det er derfor afgørende at du har et positivt mindset, har en ”Can-Do attitude” og drives af at holde logistikken kørerende.

Jobbet:

  • Supervisor til ca. 12 medarbejdere, herunder logistikkoordinator og operatører
  • Ansættelse og afskedigelse af personale i samarbejde med fabrikschefen og HR
  • Afholdelse af trivsels- og fraværssamtale
  • Ansvarlig for leverancer, lageroptimering, fragtafregning og reklamationsbehandling
  • Kontakt til samarbejdspartnere, herunder produktion, salg, kundeservice samt eksterne partner
  • Aktivt drive procesudvikling og forbedringsprojekter, som lokationsstyring, scanningsprocesser etc.

 

Vi forestiller os at du:

  • Har minimum tre års ledererfari
  • Er en synlig og motiverende supervisor med en “Can-Do attitude”
  • God forretningsforståelse og kommunikationsevner, tillidsvækkende, og du trives i samarbejde med kolleger og kunder
  • Trives med korte deadlines og mange bolde i luften. Samtidigt formår at bevare roen, overblikket og prioriteringen af afdelingens opgaver
  • Trives med ansvar, er selvkørende og får ting til at ske
  • Er initiativrig, problemløsende, tænker i sammenhænge og har en god helhedsforståelse
  • Har gode IT-kundskaber, hvor særligt kendskab til SAP vil være en stor fordel
  • Har erfaring med lageroptimering og transportplanlægning af dag-til-dag leverancer
  • Det falder dig naturligt at tænke struktureret og udarbejde analyser, opdatere arbejdsprocesser og sans for optimal kørselsplanlægning

Vi tilbyder:

Et spændende og alsidigt job i et mindre salgs- og produktionsselskab, som er en del af en international spansk koncern med gode værdier og hvor sikkerhed går forud for det vi gør. Du bliver en del af en logistikafdeling med ca. 12 medarbejdere, hvor sparring, samarbejde og gensidig respekt er nøgleord.

  • Løn efter kvalifikationer med pension, bonus og sundhedsforsikring
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling igennem krævende opgaver.
  • Arbejdstiden er fleksibel, men normalen er indenfor 06:30-16:30

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Fabrikschef Thomas Torp Hansen på 61 30 07 79.

Kandidater vil løbende blive kaldt til samtale.

Recommended Posts